Simo Lemmetyinen

Hei,
Olen osteopaatti Simo Lemmetyinen.

Tässä yleisimpiä vaivoja, joihin asiakkaani ovat saaneet apua osteopatialla: Ryhti, iskiaskivut, SI-nivelen alueen ongelmat, lantion- ja alaselän kivut, käsien ja jalkojen säteilykivut / puutuminen, selän ”lukot”, kylkikivut, hermoston jännitystilat, hengitysvaikeudet, niska- ja hartiakivut, päänsäryt, purentaongelmat, polvikipu, nilkan- ja jalkaterän vaivat.

Aikaisemmalta koulutukseltani olen urheiluhieroja. Klassiseen osteopatiaan tutustuin itse ensin hoitopöydällä. Muistan ihmetelleeni, miten näin kevyillä ja rennoilla otteilla voi saada aikaan näin kivuttoman kehon. Nämä pehmeät otteet ja rento olo hoidon jälkeen saivat minut todella kiinnostumaan osteopatiasta ja sen mahdollisuuksista.

Osteopatian kautta huomio on kiinnittynyt oireiden lisäksi myös niiden syihin. Mikä aiheuttaa sen tutun jumin ja miten siihen saataisiin myös pitkäaikaisempi ratkaisu? Mihin parantuminen perustuu? Oireiden hoitaminen on yksi ratkaisu, mutta tutut oireet todennäköisesti palaavat jos tausta syitä ei saada hoidettua.

Hoidossani suosin pehmeää, kehoa kuuntelevaa ja kivutonta käsittelyä. Osteopatia perustuu kehon nestekierron, verenkierron ja hermoston toiminnan parantamiseen. Hoidossa ja tutkimuksessa huomioidaan koko kehon toimintaa.

Jos olet kiinnostunut selvittämään vaivojesi taustasyitä ja rakentamaan vahvaa sekä tervettä pohjaa kehollesi kivuttomin ottein, voimme jatkaa keskustelua asiasta vastaanotolla.
Tervetuloa.

Kielitaidot: Suomi, englanti